Elkezdem

2011.08.06. 21:11

Kezdés...

Egy hosszú piactúra és bolti sorban állás során világosodtam meg:). Jó ideje foglalkoztat az, hogy hogyan tegyen jobbá az életünket, én magam hogyan álljak hozzá, mi az amit tehetek.
Környezetszennyezés, globális felmelegedés, a víz földkészleteinek kimerülése, várható éhínség, levegő szennyezés, szmog/por/pollen....jaaaj. Ezek mind olyan dolgok amikre nem nagy befolyásom van, viszont jókat lehet aggodalmaskodni rajta....
Így eldöntöttem, hogy teszek valamit. Olyat amit én is tudok.Akár egy évben ötvenkétszer. Minden héten elkezdek egy olyan dolgot ami talán (!!!) védi környezetet és otthon könnyen (vagy kisebb nehézségek árán) megoldható.
Beszámolok róla, hogy milyen volt? Könnyű vagy nehéz? Tudtam-e folytatni a környezettudatos akciót? Hogy fogadta a család?
Minden részletet rögzítek mint például ár, egyéb adatok, hol találtam információt, termékeket a témához...stb.
Arra pedig a szószátyárságom a garancia, hogy érzés (hogy tetszett? mennyire volt komfortos vagy kész kínszenvedés) szempontból is beszámolok arról hogy mit hozott az életembe a heti újítás.

Riszájklingra fel!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://riszajkling.blog.hu/api/trackback/id/tr43130628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása